AhmetVeMustafa Sevcan_altunkaya bende devlette doğum yapmayı düşünüyorum ilk oğlum hayat hastenesinde tarık bey doğum yaptırmıştı
AhmetVeMustafa Hesme bende İsa bey e almıştım orda da bi kaydım olsun diye daha gitmedim bi bakayım olmazsa değiştiririm
Hesme AhmetVeMustafa dier doktorların çoğu Niğde’de yeni bilmiyorum nasıllar zaten Kaddafi beyin randevuları hemen doluyor sıra bulmakta zorlanıyorum ben
AhmetVeMustafa Hesme bir kaç kere görmüştüm evet asık suratlı biraz görümcemin doğumuna da o girmişti