Aysuyaman Kızlar 27 haftalık hamileyim dün kontrol vardı doktor bebeğin eşi assagda dedi ilk çocuğum normal doğumdu benim eğer rahim ağzınla bebeğin eşi arasında 5 Cm açıklık olmazsa normal yapamazsın dedi böyle olup normal doğum yapan var mı
babymom_8 Aysuyaman 30 da yukarı çıktı canım 32.haftadaki kontrolümde de sezaryanı normal doğuma çevirdiler bakalım ne zaman doğacak