Btlll07 Kızlar merhaba hangi hafta doktor kontrolünde nstye bağlanmıştınız sorun olmadığı halde doktorunuz nst değerini görmek istedi.
melisa_kas 33+1 şuan ve ayın 23de bendende istedi ve haftada bir gel artık demişti. bunu dediğinde sancılarım yoktu ama yeni yeni yalancı sancı dediklerinden başladı
Btlll07 melisa_kas benimde 27 sinde muayne 33 haftalik oluyoruz merak ediyorum korku streste sardı bakalım ne olucak😊
55Ozge41 Benim doktorum 28. Haftada bağladı ntsye nts sadece sancı için bakilmiyo bebeğin hareketlerini kalp atışlarıni kontrol etmek için de bakiliyo
Btlll07 55Ozge41 benim oğlum da çok sakin daha once kıza hamileyken hep oynuyordu ben yoruluyodum resmen buda aksine sakin bunu desem bakar mı acaba bazen biseymi oldu diye korkuyorum😒
Tazeannis0308 33+ da basladi bizim nst miz 2 haftada da kontrol var önümüzdeki Perşembe 3. Nst ye gircez
MBO Btlll07 Bi önceki kontrolüm 32. Haftaydı 1 ay sonra gelmemi istedi 36. Haftada gittim muayeneden önce nst çektirdim bundan sonra haftada 1 nst dedi. Benim doktorum çok sık çağırmıyor bu zamana kadar bi sıkıntım olmadı çok şükür
Bet1 Btlll07 ilk hamileligimde 33+6 da ilk defa girdim sancı çıkmamıştı ama gece 2 buçukta suyum gelip doğuma gitmiştim. Şimdi 2. Hamileliğim 22. Hafta detaylıda kasılma çıkınca nstye girmeye başladım maalesef erkenden başladı
Btlll07 Bet1 aa baya erkenmis ilkide rabbim sağlıklı gelmesini nasip etsinde erken geç farketmez siz yinede dikkat edin
Bet1 Btlll07 tevet çok şükür kuveze girmemisti. Bunda da tek dileğim o haftaları görebilmek teşekkür ederim 🙏🏻
Btlll07 Bet1 inşallah canım en azından 30. haftayı devirmek gerekir rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🥰
Z72r47asel Btlll07 Ben bugün hastaneye gittim 31+1 haftalık oldm iki hafta sonra için randevu al gel nstye gir dedi yani 33 haftalıkken giricem erken değil mi net için sizce.