Merhabalar. Depremden dolayı sehir değiştirmek zorunda kaldım ve ailemin yanına Antalya’ya geldim. Bu hastane de dün dr. Sema mülayime geldim. Pek memnun kaldığım söylenemez aşırı ciddi ve suratsız diyebilirim. Bebeğin haftasinin iki hafta geriden geldiğini bu zaman kadar sana kimse söylemedi mi bunu gibi ters konuşmaları oldu. Ya da yapısı mi boyledir bilmiyorum. Aranızda bu doktora giden var mı ? Ya da aynı hastanede başka doktor önerisi olan var mı? ( Bu arada bu doktora gitmeden önce de devlette bir doktora gittim herhangi bir sorun olmadığını söylemişti haftası da birebir sat ile tutuyodu, 2 Mart’ta devlet Hastanesi’ne gittiğimde 29+4 dedi doktor , sema hanım ise gittiğimde dün yani bana bebek 29 haftalık ile uyumlu demesi beni şaşırttı bu yüzden.)