oozgenur İki gundur asiri idrar yolu enfeksiyonu yasiyorum akinti. Yanma kasinti falan daha önceden de enfeksiyon olurdu ama bu kadar degil usutmekten kaynakli diye dusunuyorum acaba bi sorun olur mu gebelige engel midir
bademli_puding oozgenur canım kaç doktora gittim bununla ilgili bazıları engel değil bazıları engel dedi en son gittiğim doktor folik asit enfeksiyon için antibiyotik yazdı artı yumurtlamama denk geldi gebe kaldım
Kubratlas oozgenur Çok sıkıntılı bi durum ama engel değil. Çünkü yakınımda enfeksiyon tedavisi görürken hamile kalan var
oozgenur bademli_puding bende gene deniycem yumurtlama gunlerini falan o zamana kadar gecmesi icin ugrasicam gene de riske atmayayim
oozgenur Kubratlas cok degildi canim normal bi enfeksiyon vardi ilac bile kullanmiyodum dunden beri cok artti ve peynir kesiği gibi baya yogun bi iltihap ve yanma var acaba dedim tüpleri tikar mi engel olir mu diye usutmekten oldugunu dusunuyorum ben
oozgenur bademli_puding birden cogalinca korktum ben boyle akinti da daha koyu geldi buyuk ihtimal usutmekten kaynakli cogaldi
bademli_puding oozgenur olabilir kuzum ben yıllardır enfeksiyonla uğraşıyorum üşütme bol su iç iç çamaşırına dikkat et inşallah geçer