Kızlar beşik konusunda çok kararsizim . Kızımda iken tahta beşik almıştım ama yatmak istemedi 1 yaşından snra bizde onu söküp kaldrdik. Biraz da büyük bi besikti. Şuan lojmanda oturuyoruz evler 2+1 ve küçük beşik kuracak yerim yok gibi bisey.. napcam ne alcam bilmiyorum . Sizler ne aldınız beşik resim falan atar misiniz fikir olsun