Senin durumun çok çok daha farklı ama bende de kullandığım bir ilaçtan dolayı bebekte yüksek oranda kemik erimesi olacağı söylendi, aldırmam önerildi. Bi an gözümüz karardı hataya düşecek gibi olduk ama Allah korudu. Sonrasındaki hiçbir testinde sorun çıkmadı. Henüz doğum yapmadım. Sendeki doğduktan sonra tedavisi olan bir durum mu bilmiyorum ama çok üzüldüğünün farkındayım. Allahtan ümit kesilmez sağlıklı da doğabilir, engel olacaksa da Allahtan geldi demek zorundayız.