Kızlar 16 mart saat 11.18 itibariyle kızımı bu hastanede dünyaya getirdim. Çektiğim sancı hariç doğum maceram gayet iyiydi. Çok memnun kaldm. Detayları müsait bir zamanda doğum hikayemde paylaşacağım. Şu an ben de kızım da iyiyiz şükür, pozitif bir ekip ve kendi normal doğum inancımla pırtlayıverdim😂Takipte kalalım 🤗