Kedigiller Kızlar 39 haftalığım yarın kontrolüm var , bugün karnımda sancısız kasılmalar vardı hep, şimdi de rahmime vuran ağrı yüzünden uyuyamıyorum sizce ne zamana gelecek bu bebek.
Kubraakgun Kedigiller 39+5 10 gündür agrı sancı lekelenme cekiyorum ama ne acılma var ne bisey gelmeye niyeti yok bu bebenin 🥹
HKiLiCeR Bilmiyormmm 🥹 ne güzel kasılmanız varmıs bu bir işaret. 39+3 2 cm acılma nişan geldi bekliyoruz. Bütün hayatım boyunca aynı vücüdu paylasacagız gibi gelmeye başladı artk 🥹🥹
Cakarebru55 HKiLiCeR demekki bu sadece bana ozel degilmis benimde 39+3nisanm geldi dun ama ne agri var ne bebegn gelesi var😀