39+3 hala az az sancım var fazlası yok stres oluyorum artık ne zaman gelecek diye son haftayı nasıl beklediniz 🥹🥹🥹 kaynanam da bizde hiç rahat değilim ne tarafa dönsem sancın mı var diyor psikolojik Baskı altındayım sanki doğurmam için ama gelmiyor napayım bende istiyorum doğsun psikolojim bozuldu ağlayacağım doğmuyor diye 🥹🥹🥹