Merhaba hanımlar 2. Bebeğime hamileyim 36+3 .
3 yaşında kızım var tamamen normal doğumla doğurdum. Toplam 5-6 saat süren bir doğum oldu.
Bu aralar kafam karışık sizce epidural alsam mı almasam mı onu da denemek istiyorum. Son açılmalar da ve özellikle ıkınmadan önce çok acı çektim. Kararsızım siz ne düşünüyorsunuz?