Aslikagan selam kızlar bebeğim hala cinsiyet göstermedi , erkek olursa Aras düşünüyoruz ama kıza isim bulamadık , içimize sinen olmadı .1 tane kızım var ismi Eylül ona uygun isim düşünüyoruz sizce ne olabilir