Sahnedekimadam Beşik olarak joie roomie aldım.Süngeri baya sert bebek için sert olmalı diye biliyorum ama yani sağlıklı olucak mı ? Markaya ya da e bebeğe sorsam iyi der muhtemelen.. bunun içine yataş mı alsam napsam bilemedim 🤦🏼♀️
Nursaygi Sahnedekimadam Bendeki anne yanıda bu tarz ben içine ekstra sevi bebe’nin anne yanı reflü yatağını aldım onu koyucam. Beşiği yatak odasında olucak gündüzleri odadan odaya taşımaktansa reflü yatağını oturduğumuz odaya taşımakta daha mantıklı istersen sende o tarz bir şey bakabilirsin. ☺️
ysmnprltn Yarı ortopedik olmak zorunda kuzum yoksa omurga eğriliği yapıyo. Ben park yatak aldıgım icin yataşın krafta özel yatağı vardı onu aldım. Cidden sert ama belli bi süre orda yatmalı
ysmnprltn Sahnedekimadam yatağı beşikle birlikte mi aldın içinde miydi yani ben bu beşikleri bilmiyorum pek
Sahnedekimadam ysmnprltn içindeydi canım, buna zaten max 7 ay yatabilcek ilk 2 ay zaten junoyla yatırcam .. yataş twist alırsam bu ölçülerde oda elimde kalcak falan filan bilemedim
ysmnprltn Sahnedekimadam trendyoldan falan baktım da belki yorumu vardır diye bi şey bulamadım ama sertse normaldir ya bendeki de sert çok kalın değil mesela. Junoyu ben almadım direkt babyjem reflü yatağı aldım alsam mı onu ne dersin
Sahnedekimadam ysmnprltn İlk yatağım olansa bence aynı , ama o dümdüz olanlarsa aynı değil bence junonun fotoğrafına bak bebeğin ayakları havada gibi
ysmnprltn Sahnedekimadam ilk yatağım değil ama dümdüz de değil hani şu yukarı dogru yükselen iki yanında yastıgı olanlar var ya ondan aldım arkadasım önermisti
Sahnedekimadam ysmnprltn Bende tavsiye ediyorlar diye aldım bunu salonda falanda yatırırım koltuğa koymim diye bütçen varsa al dolaptan satarsın yada 2.düşünürsen kullanırsın… zaten 2,3 ay kullanılıyor sonra ana kucağından devam ederiz zaten
ysmnprltn anneolmakzoramagulusuyeter_ ben alalı çok oldu bacım doğurmak üzereyim. 3500e falan almıştık sanırım
Sahnedekimadam ysmnprltn Valla öyle, çok şanslılar sürekli konuşuyorum kendisiyle yaşadın diyorum mükemmel bi hayatın olcak😂
Sahnedekimadam ysmnprltn Adel ela / Adel Lina ikisinden birine yükseğim :) Eleye eleye bu kadar kaldı😄Seninki doğaydı dimi onu da çok istiyorum ama soyadımız çirkin asla yakışmıyor tek isim Duru Ela Derin Parla Pera Öykü Melina Larin
ysmnprltn Sahnedekimadam ay şu listede pera öykü öyle bi parlıyo ki anlatamam sana🙊 aynen bizim kızımızın adı doğa olcak🫠
ysmnprltn Sahnedekimadam ya pera ismi bana çok naif gelmiştir hep😌 öykü de eklenince bi hoş güzel olmuş söylemeden edemedim