tazecikannee Vurulupta bebeğiniz küvez de kaldı mı 37 haftada doğurabilirim yüksek ihtimalle tansiyonum dan dolayı şuan 36+1 iz ilk gebelik kilosu 2850 gram
KLORAKHANIM tazecikannee kilosu cok iyi canim 🙏 masallah 3 kilo olunca almiyoar diye biliyorum ama 🤷♀️
KayraVeAnnesi_06 tazecikannee Benim bebeğim girdi ama her bebek bir değil inş girmez Sağlıkla alın kucağınızA
myangelson tazecikannee kilosu iyi benim yattigim hastane 2500 ün üstünü almıyordu kuvoze kilo açısından. Ciğer geliştirici de baya fayda ediyor bir tek emmede sıkıntı olursa alırlar ama sanmıyorum çünkü o kadar da küçük hafta değil canım
Momtheangel tazecikannee 26 haftada 2 doz ciğer geliştirici vuruldum 37+4 te doğum yaptım gelişimi durmuştu 2260 doğdu küvöze girmedi cnm
AyFa1608 tazecikannee bende 4 doz vuruldum canım, doktorum 34 den sonra doğsa küveze girmez dedi. 33+1 im bende
AyFa1608 AyFa1608 yiğenim 35 haftalık 2300 doğdu, yengem iğne olmamıştı aniden doğum oldu ama küveze girmedi yiğenim
AyFa1608 tazecikannee ikinciydi canım. İlk yiğen gelmek bilmedi 41 de sezeryan oldu yengem. Kanala bile inmemişti. İkincide de 35 de aniden suyu geldi. İlki sezeryan olunca mecbur acil sezeryan oldu.