Dlkuzn Merhaba 32 haftalık çalışabilir raporu tam 32 de mi alınması gerekiyor yoksa 32 haftanın içinde herhangi bir günde alınabilir mi (32+1,2,3) gibi Dr sordum tam gününde gel dedi asistanı da o hafta içinde alabilirsin deyince tereddüt ettim
mistocookie Dlkuzn aslında verilen sadece bir kağıt yani gitmeseniz bile halledilebilir, bi destek isteyin bence bakalım gidemeyecekseniz o gün
Hayalmi Dlkuzn devletteki doktorum 32. Haftanda gel demişti randevuyu 32+6 buldum bir sıkıntı olmadı aldım raporu
Dlkuzn ysmnprltn çalışmak istiyorsan çalışabilir çalışmak istemiyorsanız çalışamaz raporu alıyorsun canım ben çalışmaya devam edeceğim evden çalıştığım için o yüzden çalışabilir raporu alacağım
ysmnnkose Merhaba , ben de 3 hafta önce aldım. Tam 32+0 da gitmek gerekiyor. 32+1 de gidince o bir günlük süreyi kesiyorlar. 31+6 yı da henüz 32. Hafta olmadığı için kabul etmiyorlar. Zaten kısa bir muayene yapıp çalışmaya devam edip istemediğinizi soruyorlar. Devam etmek isterseniz de maksimum 37. Haftaya kadar çalışabilir raporu yazıyorlar. 37 den sonra çalışmak yasak .
Sinem007 Ben de çalışabilir raporunu tam 32 haftalıkken aldımm 37inci haftaya kadar verdi doktor. Çalışabilir rapor günü bitince otomatikmen doğum izni die yeni bir rapor gözüktü sistemde ekstra dan bir daha rapor vermedi yani doktor