Merhaba 28+5 teyim sürekli idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum tekrarlıyor şase kullandım daha önce denemediğim yöntem kalmadı bol su içiyorum sonunda antibiyotik kullanmayi doktorum söyledi 7.gundeyim antibiyotik son günü ağrım ve etkileri devam ediyor ne yapmam lazım artık bu durumu yaşayan varmı