Mommy61 Kızlar, aranızda yaptıran var mı ? Faydası oluyor mu ? Nerden vuruluyor ? Sonrasında ne yaşadınız ?
tazecikannee Mommy61 bende 36 haftada yaptım yani dün 2 doz dün akşam bu sabah 2 doz 12 saat arayla şimdilik bekliyorum bişey olmadı
Yagmursnr @Mommy61 30.haftada bebeğimin erken dogma riski olduğu için yapılmışti. 12 saat ara ile 2 kere ikişer doz yapildi. Bebeğim sadece biraz toplandı o kadar sonra normale döndü.