Berivann58 Ben 20 gündür lansinoh kullanıyorum gayet memnunum. Çekim gücü bence yeterli seviyeleri var zaten ben 2. Seviyede kullanıyorum şuan yeterli geliyor.
Sevilay_1 Dilaraa23 kiwinin hiçbir şeyi iyi değil dandik malzeme hep babymom aldım teklisini gayet iş görür çok para vermeye gerek yok
minnakkurabiyelerim Dilaraa23 is yerindeki arkadasm lansinoh kullanıyordu memnundu ben de lansinoh aldm
Kubratlas Dilaraa23 Kullanmadım ben uygun olduğu için muadili olarak yorumlanıyor ondan dolayı yazdım. Yani önermedim henüz denemeden öneremem ama yorumlara bakılabilir
Gamzer Dilaraa23 lansinoh elektrikli göğüs pompası aldım 6 yıl oluyor. 4 çocuk büyüdü o göğüs pompalıyla hala da taş gibi gayet memnunum, tavsiye ederim canim
Ygmrsrcn Hangi marka alacaksanız mutlaka manuel değil elektrikli almanızı tavsiye ederim. Manueller de ne yazık ki bı noktadan sonra sağım gücü düşüyormuş etrafımda kullanan arkadaşlarım kuzenlerim hep bu şekilde tavsiye verdiler