Merhaba..
8 haftalık hamileyim arada bir kolaylıkla öğürme geliyor sakince nefes alıp veriyorum kendimi kontrol ederek kusmayı engelliyorum. Sizce bu şekilde devam eder mi yoksa ben kendimi kontrol ettiğimi düşünüyorum ancak asıl mide bulantıları başlamadı mı? 😂 Kusmaktan nefret ediyorum ve ciddi anlamda bedenim kasılıyor mosmor kesilip nefessiz kalıyorum.