Bayanlar şuan 10 haftaya girdim 10 haftalık gebeyim fakat geçen aydan beridir karnımda kasıklarım da ağrı var ve şişlik var geçen ay bebeğimin kalp atışlarını dinlendim ve ultrasyonda bebeğimi net göremedim yani baya bulanık ti doktorum aşırı derece de gaz sıkışman var dedi ne zaman geçer bilmiyorum aranizda gaz sıkışması karni sis olan ve ağrıyan varmı nasıl geçer bilgisi olan??