Betulhayat Benim ilk bebeğim tüp bebk 8 sene sonra oldu. O yüzden 2. Bebeği hiç beklemiyorduk. Bulantıyla öğrenmiştim hamileliğimi 4 hafta da başladı. 34+4 haftalık oldum 1 hafta öncesine kadr devam ediyordu. İlaçla duruyordum. İlk gebeligimde son haftama kadr kullandm ilaç canm.