Yazdali 5 ay olmadığım günleri bilirim. pcos + çikolata kisti. habire test yapardım her adet gecikmesinde her seferinde umutsuzluğun dibini gördüm. sonra bütün doktorlar tüp bebek dene falan diyince saldım kafamdan attım bebek düşüncesini. son kez başka bir doktora gittim adet bitiminden 3.gün rahim filmine gönderdi. ay başı lekelenmem oldu dedim yine adet olamıcam nerden bileyim 9 haftalık hamileymişim🤣 şuanda 33 haftalığım uyuyamıyorum 🤭 Allahım isteyen hepinize nasip etsin. 5 yılda oldu benim mucize resmen. bu arada adetim hep düzensizdi.