1papatya_ tamda bununla ilgili başlık açmak için gelmiştim, gece gece yine üstüme hüzün çöktü, sürekli aldığım hamilelik haberleri, bizden sonra evlenip hamile kalıp çocuğuna kavuşan, asla gözüm yok rabbim sağlıkla sıhhatle herkese nasip etsin, sadece kendimi çok eksik ve kötü hissediyorum, acaba çok mu kötü biriyimde bunları yaşıyorum diye düşünüyorum, yada bişeyleri eksik mi yapıyorum bilmiyorum, 3 buçuk senelik evliyim, 2 sene önce dış gebelik geçirip tek tüpümü kaybettim, geçen sene 1 tüp bebek deneyimim var olumsuz sonuçlanan, 2 tanede yıl başında düşük yaptım hemde peş peşe, isyan etmekten çok korkuyorum ama gözyaşlarıma engel olamıyorum, aklıma geldikçe içim burkuluyor, psikolojim bozuldu, deneme yapsak her an dış gebelik geçirip diğer tüpümüde kaybedicem diye çok korkuyorum, korkularım bi yandan, anne olma isteğim bi yandan, tek tüple hamile kalmak mucizeyken hamile kalıp kaybetmek, regl günlerimi stres içinde korkarak beklemek, anlatamadığım bir sürü şey 😔