Kerim yada Kerem isimlerini sevdiğiniz için koymak istiyorsunuz ama başına Abdul koyulması gerektiğini düşünüyorsunuz yada biliyorsunuz anladığım kadarıyla. Bana göre Kerim/Kerem seviyorsanız başına bi şey koyarak o ismi tamamen değiştirmiş oluyorsunuz. Ya tek Kerim/Kerem yada tek Berat diyorum. Çocuğun hayatını zorlaştırmayın derim fikir sorduğunuz için. Abdulkerim Berat/Abdulkerem Berat ikisi de kulağa hoş gelmiyor.