Tssgalk yukarıda bir arkadaş bahsetmiş beyaz gürültü bebeklerin sakinleşmesi için çok işe yarıyor. İlk üç ay bebek kendisini anne karnında sanarmış. Anne karnındaki seslere benzeyen sesler duydukları zaman hemen sakinleşirler bu yüzden. Birde hemen hemen 6. aya kadar devam edecek olan moro refleksi var. Buda çocukların ani irkilmesine ve huzursuz olmasına sebep oluyor. Yarı kundak bunun için ideal. Yani bebeğin gövdesinin üst tarafının kundaklanıp belden aşağısının serbest bırakıldığı kundaklama şekli. Bu kundaklamada bebekleri çok rahatlatıyor. Bebekler ilk üç ay anne karnındaki sıkışıklığı arıyor çünkü. Vücudunun bu kadar serbest olması onlara güvensizlik hissi veriyor. Yani kısacası anne karnındaki hayatlarına benzer şeyler yaparak bebeklerimizi çok kolay sakinleştirebiliriz 🙂🌸