Alihamzaa Sevgili anneler başlıktan da anlaşıldığı üzere kız bebek için isim önerilerinize talibim. 24 haftalık hamileyim minik papatyama isim bulamıyoruz, bulduklarımızı da ya bn ya eşim beğenmiyor. Yardım lütfeeen
anapanda12 Alihamzaa ben Mihrimah yüsra düşünüyorum ama kocam iki isim istemiyorum Mihrimah hiç istemiyorum diyor bende farklı durumda değilim ama herkese herşeye inat ben Mihrimahım dye seviyorum nasıl seslenmek içine dinecek bir ömür hangi isimle çağırmak mutlu edecekse onu koymalıyız Mihrimah ismine vurulmasaydım koyacağım bazı isimleri önerelim Gökçe Ahsen Ahu Benan Zümra Selen Büşra Asena Aysima
Zeyzey055 Alihamzaa zeynep ada eğer kızım olursa bir gün kendi adımla büyüsün çünkü eşimin tarafinda kiz yok neredeyse pek de sevilmem 🤭🤭 kaynanacim da kiz cok ister olursa inadına
Busra--54 Alihamzaa tamda bu sorunu yaşıyorum ikiz kizlarim olucak 24. Haftadayiz benim beğendiğimi eşim beğenmiyor eşimin begendigini ben ikide oğlum var onlar hiç bişey beğenmiyor herkes farklı bişey söylüyor bende burda beklim banada fikir olsun 🥰
Busra-10- Busra--54 aynı sorun bende de var ikiz kız bebek bekliyoruz 16 haftalik hamileyim. Isım bakınıyoruz şimdiden . Doğa–duru Eliz-esila Gökçe–gülce Öykü -masal Elvin-eslem Ada -ece İpek Bunlarda bendeki 😊
Busra--54 Busra-10- bunlarda çok güzel isimler aslında ben Afra- Arya istiyorum ama eşim beğenmiyor tutturdu birinin adı Gülseli olucak diye çizgi filmde duydu kimsede duymadım çok güzel diyo büyük oglumda birinin adı Elif Sare olucak diye tuttrdu kaldık arada bakalım en son neye karar vericez 😄
Busra--54 Nolmuss Maysa var çizgi film orda var ordan duydu çocuklar izlerken hiç kimsede yok ilk defa duydum olucak diye tutturdu ama degisicek fikri çünkü hiç hoşuma gitmiyo 😄
Nolmuss Busra--54 benimkide buğlem diyodu anlamı güzel ama ben beğenmiyodum sonra bi gün tuvaletten bi çıktı adı elisa olcak dedi benim de çok hoşuma gitti koyduk tabi tuvalette bulmasaydı daha iyiydi😬😁