Benma Ya bayanlar şu doktorun verdiği ilaçları bir türlü içemiyorum decavit kan ilacı vs vs ama heralde bende vitamin eksikliğine gidiyor dudaklarım çatladı buda ona isaretmis icicem artık ama hamileliğinde kullanmayan varmı
11melike Benma ben de normalde düzenli alıyorum ama bulantı hspım bitti ve aşırı yanma aynı zamanda kusma yapıyor o yüzden 2 gündür almıyorum doktora yazdırvam yarın öyle devam edicem
Hatice1998 Benma valla ben de çok aksatıyorum tüm ilaçlar vitamin demir olduğu için çok fazla kokuyor yutarken bu yüzden aksatıyorum
Tusemciiim Demir ilacım hariç diğer tüm vitaminleri unutuyorum yarım yamalak içiyorum, düzen kurmaya çalışıyorum dengesiz halime adapte olamayıp yine unutuyorum 😧😁
Benma @Hatice1998 canım bugün ictim sabah aç karına midemde bekledi sonra 30 dk olmadı çok kötü istifar ettim oturup ağladım ağzım acıdı nasıl bir ilaç bu ya asla içmem daha meyve vs şeylerden almaya çalışıyorum
Benma @11melike bende bugün içtim ilacı aç karına zaten bol su yemyesil ilaç tekrar istifar ettim ağzım acıdı paslı demir tadi ağzımda hala asla icmicem