Bitanemm 33 +4 olduk son günlerde iyice ağrısını hissettiriyor oğluşum ayaklarım ağrıyor uyuyamıyorum bebeğin ağırlığı diyorlar ne yapsam geçer kızlar
yaprakyzglc Bitanemm bende öyleydim ağridan ağladığımda oldu,oturdugum yerden kalkamiyodum hissizleşmisti ayağım. Magnezyum ilaci kullanıyorum çok şükür geçti
Sakin Bitanemm kesinlikle doktoruna danısıp magnezyuma başla ben de aynıydım simdi çok rahat agrısız uyuyorum
ipekmom_ Bitanemm bende magnezyum içiyorum rahatlatıyor baya Osteocare ismi birde bonevit öneriyorlar doktoruna sorup alabilirsin canım