Sahradmla Ogrluilk aklımda bsy yok ama evlilik yıldönümünde 12 haftalık olacağım inşallah cinsiyeti öğrenirim de eşime güzel sürpriz yaparım çok istiyorum ♥️
Ogrluilk Sahradmla inşallah belli olur o zaman benim 26 mart ama belli olmaz çünkü yarın 9 haftalık oluyoruz daha
Sahradmla Ogrluilk bnmde aklımda yok ne yapacağım hastaneye tek göndermiyor kaynanamla gitsem oda öğrenecek eşime direk söyler 2 tane çocuğum var ztn istesem de onlarla beraber zor giderim küçükler 2 haftaya kadar işlem düşüneceğim artık
Sahnedekimadam Doktor ayrıntılıda bana lap diye cinsiyeti söyleyince hevesim kaçtı yapmadım, kağıda yazdırcaktım😔 neyse içimde kaldı bu tüpler içinde yangın söndürücü gibi renkli duman oluyor ya açık havada ondan yapmak istiyordum💜
Ogrluilk Sahnedekimadam Evet bazı doktorlar sormadan söylüyormuş en baştan uyarmak en iyisi tam ne zaman öğrendiniz
Sahnedekimadam Ogrluilk 12.hafta ayrıntılıda canım işte söyliceni düşünmedim heyecandan uyarmadım falan🤭