Bu aşamada iğne giriş anında ve elektrik çarpma hissini ne boyutta hissettiniz, sezeryan olucam zorunlu olarak maalesef normale elverişli değilim:( şimdide sezeryan korkusu sardı beni sadece o iğne olayı bu yüzden istemiyordum sezeryan ve korktuğum başıma geldi . Hissedilen acılar ne boyutta ben o an irkilip yanlış hareket yaparım diye korkuyorum paniğim çünkü öyle şeye . İğne batarken veya elektrik çarpma anında şeklimi kontrol edemezsem falan diye bi çekiniyorum 😒