Becuk Arkadaşlar 7 gün var adetime kasık ağrısıyla doktora gittim bugün kan aldılar. 1.20 çıktı. Yükselir mi sizce? Gebelik istiyoruz ama boşuna heyecanlanmak istemiyorum.