Ipektoss26 görümcem doğum öncesi kullanmaya başlamıştı mustelanındı baya iyi geliyor yumuşatıyor demişti. ısrarla kendisine gümüş kapak kullanmasını söyledim dinlemedi. doğum sonrası hiçbir krem işe yaramadı. tek kurtarıcısı gümüş kapak ve ayva jeli oldu. birde kremi sürdükten sonra zaten 2-3 saatte bir emzirmek gerektiğinden siliyorsunuz, silmek ne kadar sağlıklı ki? benimde doğumum 3 hafta sonra sadece gümüş kapak aldım. yara olmadı diye asla bırakmayın.