Selam kızlar ben 13 martta kanda 68,4 ile gebeliğimi öğrendim dün tekrar verdim 234 çıktı yarın gene vericem inşallah yükselmiştir gene şeyi sorcam size ne kadar zaman vericem kanı öncesinde 4 düşüğüm var keseye görene kadar falan takip mi edicem acaba sulandırıcı düşük önleyici herşeyi kullanıyorum bu arada inşallah bu sefer sağlıkla ilerler ve kucagıma da alırım 🤲🏻🥰