oznuuraslan Benimde kızım olacak 23. Haftadayız. Ben Nil olsun çok istiyordum ama görümcem koydu kızına bu ismi maalesef. O yüzden vazgeçtim. Onu düşünebilirsiniz bende arıyorum hala