Kelebek90 Amniyotik sıvı pedi varmış. Vajinadan gelen akıntının bebeğin suyu olup olmadığına dair test ediyormuş. İnternetten araştırdım. Duymuşmuydunuz, nereden temin edilir? Eczanenin bu konuda bilgisi yoktu bugün sordum.
Deletedmom434 Kelebek90 bende bakmıştım şüphem vardı bende internetten bulamadım eczaneler medikallere yönlerdirdi 1-2 tanesine baktım çıkmadı en son hastanede doktorum amniyosure testi yaptı
Deletedmom434 Kelebek90 geçiyordu akıntılarım artmıştı hatt su gibi parlıyordu doktoruna bilgi ver o yapıyor
Kelebek90 Deletedmom434 yoğun değil de farklı bir akıntı gibi, çamaşırda görmedim henüz perşembe randevum var gidicem inş. Senin sonuç ne çıktı
Anneolacak Deletedmom434 gecen baslik actim ama net cevap alamadm. Anksiyeteden dolayi cok su icemiyorum. Fakat ne zaman lavaboya gitsem sanki kana kana su icmisim gibi bol bol idrarim.geliyor Ama cok sukur ic camasirimda islaklik yok. Bunun amniyon sivisiyla alakasi olabilir mi?
Deletedmom434 Anneolacak kuzum emin olmak için hastanede doktoruna test yaptırabilirsin bende çok su içen biri değilim fakat bebek artık idrar torbasına baskı uyguladığından 15-20 dakikada bir lavobaya gidiyorum bundan da kaynaklanıyor olabilir
Anneolacak Deletedmom434 yok lavaboya gitmek degil ben anlatamadim Su icmedigm halde lavaboya ne zaman ciksam masallah idrar bol boll geliyor :) ilk gebeligmde suyum sinirdaydi Kontrole gitrigmde sorucam su durumumuzu
Deletedmom434 Anneolacak bende aynı şeyden bahsettim☺️ Bebek idrar kesesine baskı yapıyor ve sık sık idrara gidip şarıl şarıl yapıyoruz lavobada tuvaletini yaparken bir anda tutmayı deneyebilirsin tutabiliyorsan idrar tutamıyorsan eğer suyun olabilir
Anneolacak Deletedmom434 😂😂 ilk gebeligm triploidi yuzunden sonlandirildi Suyum sinirdaydi ve yine ayni seyler oluyodu Sanirim beyin bunu boyle kodladi
Deletedmom434 Anneolacak benimde doktorum beni şizofren etti herşeye diyorum suyummu acaba diye suyun sınırda diyor hep haftalardır su sınırda 😂😂