Seyma2255 Kızlar 6 haftalık hamileyim ne yesem yedikten sonra midem çok bulanıyor ve bütün gün yanıyor yediğim şeyler aklıma geldikçe kusasim geliyor bunlar ne zaman biter acaba resmen enerjim tükendi artık ilk gebeliğim de hiç böyle şeyler yaşamamıştım
arirangg Seyma2255 15. Haftalardan sonra bulantı ancak hafiflet o zamana kadar en iyisi ilaç kullanmak. Yanma için de ayrı ilaç var
Anneciiikkk Seyma2255 bende 6 haftalık sayılırım ama bende çok belirti yok benimde gerçi yeni başladı hafiften bulantım
Sedaozz Kişiden kişiye değişiyor bulanti işi ya ben 16+3 deyim ilaç kullanıyorum ama hala ilk zamanlardaki gibi bulantim var
Ozgur_anne Bende 6 haftalık hamileyim arada yemek yedikten sonra benimde midem bulanıyor çıkaracak gibi oluyorum bide hep bir şişkinlik halim var