Burdem gözünüz aydib Mübarek olsun inşallah. Kızınıza da bir an önce sağlıcakla kavuşursunuz inşallah korkmayın ilk zamanlwr sarılık olması normal sütünüz şuan az ise mama takviyesiyle yapabilirsiniz. Sonuçta her bebek süt içecek diye bir kaide yok. Süreci atlatana kadar az da olsa mama takviyesi yapı . Sende üzülüp kafana takma sütun geri gitmesin. Sıcak duş al goguslerini ovala uyumaya çalış bol bol su iç
İnşallah hiç bitmez sütun ,❤️