EsraDilbaz hbA1c açlık ve tokluk şekeri baktırın. insülin ihtiyacı özellikle 35. haftaya kadar daha da artar. 24. haftada yapılma sebeplerinin başında erken teşhis vardır. en sık rastlanan haftaların başıdır. hamileliğin başında gebelik şekeri çok sık rastlanmaz. eğer açlık tokluk şekeriniz hamileliğin başında yüksekse bu gatasyonel diyabetten ziyade ya insülin direnci yada tip2 diyabet sinyali verir