Ağda rahatlığı hiçbişeyde yok valla.. hep ağda yaptım ya da yaptırdım. Evlendikten sonra kuaförüm uzak kaldı kendim yapmaya başladım ama göbüşten yapamayacağım. 34olduk bu zamana kadar yaptım, doğuma az kaldı 3-4gün kala gidicem kuaförüme komple bi ağda yaptırcam, sezaryen olucağım için doğum sonrası içinde beni uzun süre idare eder bide onunla uğraşmam en azından. 1ay raht götürüyor beni ağda, ilk baştan beri ağdayla aldığım için, kuaföre gidebilirsenşz ya da kendim yapabilirim derseniz ağda büyük rahatlık hemde azalıyor git gide. Bacaklarımda kalmadı bile doğru düzgün artık bitti sayılır