Merhabalar öncelikle son adet başlangıç tarihim 22 Şubat dün 15 Martta bel ağrısıyla gebelik beklediğim için kan tahlili verdim beta hcg 15,4 çıktı. Böyle durumla karşılaşıp hamileliğini sağlıklı bir şekilde tamamlayanlar var mıdır çok korkuyorum 7 yaşında bir kızım var 6 ay önce 7 haftalıkken bebeğimin kalbi durdu kürtaj olmak durumda kaldım şimdi de bu durum lütfen fikir verin 🙏🏻