Ogretmen_anne Merhabalar anneler. Oğlum 4 ayını doldurdu. Doktor en az 6 aylıkken oturtmaya başlamam gerektiğini söyledi. Fakat benim oğlumdan küçük bebekler bile oturuyor. Ben de oğlumu oturtsam zarar vermiş olur muyum? Sizler kaçıncı ayda oturtmaya başladınız bebişlerinizi?
Pcoslubiranne Ogretmen_anne erkek bebekler hemen oturtulmaz kizlar 6 ayi beklemeden oturtuluyor ama.erkek bebekleri oturtmuyorlar.