annekuzusu_ Kizlar affedersiniz popo kemigimin üst kısmı cokk agriyo resmen kitlenmis kalkamıyorum ayağa 28haftalik gebeyim acaba normel mi ?
nepenthe1 annekuzusu_ benim de çok oluyordu kalsiyumun azalmıştır dedi doktor kalsiyum yazdı kullandım daha iyiyim şimdi ama yine oturup kalkarken ağrı oluyor
Sevalsss Ay bende aynı dertten muzdaribim yürütmeyecek derecede ağrıyor bazen doktorum normal dedi ama bilmiyorum geçer inşallah 😕