Zekiye16 oluyor canım banada 30. Haftadan sonra basladı ara ara . Kalbım bogazımda atıyor böyle sankı duracakmıs gibi cok hızlı . Böyle durumlRda yan uzanıp dua edıp gecmesını beklıyorum. Doktorum normal dedı . Bir kişi için calısan kalp sımdı ıkı can ıcın calısıyor efor sarfedıyor dedı 🤷♀️bide bende taşikardi de varr tetıklıyor