Elifknt Kızlar Tarsus’ta bildiğiniz iyi bir doktor var mı normal oldum ilki ama ikinci gebeliğimde bebek iri olduğu için sorun yaşıyorum tavsiyelere ihtiyacım var.
Selisce Elifknt Fatma027 ben mmt amerikan hastanesine gidiyorum Ahmet Melih Akkuş çok iyi ve tatlı bir doktor epeyde deneyimli
Ozlemmehmet1509 Elifknt adı Onur du. sanırım devletteki doktorları dagitmislar şuan nerede bilmiyorum
Fatma027 Hocam merhaba bende tarsusta iyi doktor arıyorum. Bilgi edinebildiniz mi nereye gidiyorsunuz
Elifknt Fatma027 Ortadoğu’da selvi tehneldereye gidiyorum şimdi. İlkinde de ona muayene oldum ama doğumum şehir hastanesinde olmuştu. Ameliyatları nasıl bilmiyorum . Büyük ihtimalle onda doğumumu planlayacağım. Dua edin 35 haftalık olduk🥰
Hatice333 Banu Gülen tek diye bi doktor var ben ona gidiyorum biraz yoğun sadece çok iyi anlayışlı alanında iyi bir doktor
Elifknt Papatyaamm90 Osman yaşa galiba devlette de görev yapıyor değil mi. Dün acilden giriş yaptım Osman bey dediler herhalde oydu. Renkli gözlü beyaz saçlı bi Drdu doğru mu?