Linasel canım onu bende çok çekmiştim ilk gebeliğimde 7 buçuk aydan sonra ne oturabiliyordum ne kalkabiliyordum çok kötü ağrı doktor banada bakmıştı 1,5 cm açılmam vardı doğuma kadar çektim vücut kendini doğuma hazırlıyor doğumum çok kolay olmuştu ama