_duygu_ayaz ilk hamilelikte güle oynaya gidiyorsun ama ne yazıkki arkan da bi çocuk bırakıp gittiğin de aklına böyle şeyler geliyor ve çok normal canım. Bende aynıydım. Kızımı öperek ağlayarak ikinci doğuma gittim. Şuan 3.hamileyim aynı duyguyu yine yaşıyorum. İkisini arkamda bırakıp hastaneye gitmek düşüncesi bile şuan canımı acıtıyor. Ama onu değil de kardeşini eve getirdiğin anı düşün ve kendini motive et☺️ Allah’a emanet et korkma, Rabbim yardımcımız olsun🌸