Fadimegll321 Kubranazli bende bilmiyorum ne alacağımı herkes farklı bir şey söylüyor aldım bitirdim artık kullanmak kaldı bakalım 😅
68selda06 Kubranazli yeni doğduğunda oluyor ama kısa süre giyiyorlar alırsanız da 2 tane alın 0 .3 aylikta çok almayın fazlası gereksiz 3 6 aylık alın
Ozoooo Canım daha çok ayaksız tercih et hemen büyüyorlar donunu tulumunu daha çok ayaksız tercih etmeye çalış çok çitçitli da elma swit şeklinde al
Kubranazli Ozoooo kısa kollu zıbın tulum tarzı almaya çalışıyorum daha çok ama tamda kestiremiyorum. Evet patiksizler çok öneriliyor bakıyım ben onlarada teşekkür ederimm 😌
Kubranazli Ozoooo alt üst takımları uzun tercih ederim diye düşünmüştüm zaten yenidoğan değilde 0-3 ay olarak bakıyorum genelde
Kubranazli Fadimegll321 yaa gerçekten öylee bir sürü şey söyleniyor bebişler gelmeden çözemicez bu işi galiba 😬