Ozgesenses12 benim daha öncede senin başına gelen durum gelmişti cnm testte hayalet çizgi görmüştüm hemen gidip kan verdim beta hcg 3 çıkmıştı sonra 2 gün sonra tekrar vermiştim beta 1 den küçük bir değer çıkmıştı sanırım kimyasal gebelik geçirmiştim demiştim sizinkide belki öyle olabilir ama yinede erken yapılan testler yanıltıcı olabiliyor beklemek zor ama en iyisi adet gecikmesini beklemek sanırım umarım en kısa zamanda istediğiniz sonucu görürsünüz sizde