nevamine Kızlar sezeryan doğum sonrası hemen duş aldınız mı yoksa bir kaç gün sonra almak daha mı iyi olur
Tiiffany nevamine benim ilk dogumda dikişlerim patladıgı için hiç o riski göze almadim 2.doğumda, doktor 1 hafta snr muane cagırıyor muane olduktan sonra duş aldım. Şimdi 3.doğumdada aynısını yapıcam
Mervetnl nevamine ertesi gün ayaklandım 14 günlük oldu bebeğim hiç yatmadım allaha çok şükür çabuk toparlandım ben 🥰
tlhmrv nevamine bı karistan biraz az bi kesik dikiş vs yok yapıştırma ya iyileşiyo merak etme toparlar 1 haftaya bide bn hastanede yatan bı arkadaş enfeksyon kaptı diye bu pamuk baticon falan pansuman yaptım kendime oda iyi geldi
Adyokisimsiz nevamine ertesi gün hastaneden çıktım eve geldim yaptım canım bantla sonra banti çıkarıyorsun iyice kuruluyorsun dikişleri tamamdir
Lunaaa92 nevamine hastaneden çıkıp eve geldiğimde bantı çıkarıp aldım ve güzelce kuruttum, doktorum bu şekilde söylemişti
Haticelisa nevamine dorduncu gun almistim iki gun hastanede yattim zaten bandi cikardilar hastanede baska bisey yapistirmadilar oyle dus almistim sonra orayi guzelce kurulayip kuru tut dedi okadar. 1 haftaya toparliyosun
kayseres nevamine İlk doğumumda sıvı geçirmez bant takmışlardı eve gelince duş almıştım. Sıkıntı olmamıştı. Bu doğumumu yapacağım hastane bant takmıyor 2 gün sonra duş alabilirsin ama rahat edemezsen eczaneden bant alıp duşa girebilirsin dediler . Kesilen yerde öyle boydan boya değil genital bölgenin üstünden 1 karışı biraz geçecek uzunlukta .
mercimekkoftesi1 Hastaneden geldikten 2 gün sonra duş aldım bende, sezaryen yeri çok büyük değil ya yaklaşık 10 cm falan. Bende dikiş yoktu yapıştırma yapmış doktorum. Hiç bi sıkıntı yaşamadım çok şükür 🙏🏻
Hllty nevamine ben 2. Gün hastaneden çıkarken aldım. Sonra eve geldim ertesi gün yine aldım su geçirmez bant var bişey olmuyor