Beybi-ahsen Arkadaslar iyi gunler 31haftalik hamileyim doguma izmir ata hastanesinde DR kemal uğurbil ile gerceklestirmeyi dusunuyorum doktoru taniyan bana hakkinda bilgi verecek biri varsa cok sevinirim